PGC

EN

Artur Sadłos

artur-sadlos
Ur. 1983
 
Portfolio: http://www.artursadlos.com/
 
 
Artur to od prawie 15 lat artysta koncepcyjny, ilustrator i art director. Projektuje dla branży gier video, animacji oraz na potrzeby filmu.
 
Ze względu na szerokie i pełne pasji zainteresowanie całym procesem kreacji, nigdy nie ograniczył się do jednej niszy. W swojej karierze zajmował wiele stanowisk i ról  doskonaląc szeroki wachlarz umiejętności.
 
Pracuje, używając rozbudowanej palety mediów tradycyjnych oraz cyfrowych, dążąc do ich synergii w służbie najlepszemu efektowi końcowemu.
 
Od kilku lat rozwija projekt „Mooeti”. Bogaty, ciągle rozszerzający się świat oparty o idee podróży i eksploracji nieznanego. Stylistycznie inspirowany orientalizmem w malarstwie.
 
W jego portfolio znajdują się tytuły takie jak: For Honor, Witcher 2&3, Hitman, Halo 5, Batman, Total War: Warhammer, Dead Island, Another Day Of Life czy Call Of Juarez.
 
Współracował ze znanymi studiami tj. Framestore, MPC, Platige Image, Techland oraz Ars Thanea.
 
Wielokrotnie nagradzany za osiągnięcia polu dyrekcji artystycznej, projektowania i ilustracji.
 
Jego prace można oglądać w prestiżowych wydawnictwach zagranicznych, wśród których znajdują się m.in.: Spectrum, ImagineFX, Exposé czy Exo

Prace

Strona korzysta z plików cookies w celach statystycznych zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij