Michał Migacz

Ur: 1976
Portfolio: http://artbymig.carbonmade.com/
Michał Migacz jest digital painterem zajmującym się tworzeniem projektów graficznych i ilustracji dla przemysłu reklamowego, filmowego, produkcji gier komputerowych i rynku wydawniczego.
Debiutował publikując ilustracje w nieistniejącym już dzisiaj magazynie gier fabularnych „Magia i Miecz”. Pierwsze prace powstawały w technikach tradycyjnych, zgodnie z wykształceniem jakie odebrał w Liceum Plastycznym i na katedrze rysunku na Wydziale Architektury w Warszawie.
Zainteresowanie digital paintigiem zaczęło się wraz z przyjęciem pierwszych zleceń na storyboardy dla jednej z warszawskich agencji. Od tej pory większość zawodowych zleceń wykonuje w technikach cyfrowych. W 2009 roku zatrudnił się w Metropolis Software, zajmującym się produkcją gier komputerowych. Od tamtej pory zaczął intensywnie rozwijać swój warsztat i umiejętności artystyczne. Otworzyło to szansę na współpracę z takimi firmami postprodukcyjnymi jak Platige Image czy Orka Studio, czy z wydawcą gier komputerowych CD Projekt.
Michał Migacz obecnie pracuje jako concept artist w warszawskim studiu post-produkcyjnym Badi Badi FX Studio, gdzie odpowiedzialny jest za design postaci i projekty lokacji do reklam telewizyjnych i nowo powstającego serialu dla dzieci „Agi Bagi”.