PGC

EN

Diego de Almeida

Pochodzi z Brazylii. Jest ilustratorem i artystą konceptualnym, który aktualnie pracuje w warszawskim CD Project Red. Ukończył malarstwo na Akademii Sztuk Pięknych w Rio de Janeiro. Współpracowął z najlepszymi firmami graficznymi : Bethesda Softworks, Square Enix, Techland, Applibot, Dena, Neteasy Games, Helm System.

Piotr Arendzikowski

Niezależny ilustrator i artysta koncepcyjny mieszkający w Warszawie. Tworzy od 6 lat, kiedy to po trzech miesiącach studiów informatycznych na Politechnice Warszawskiej porzucił je i rozpoczął naukę malarstwa i rysunku u Ventzi Piriankov. Specjalizuje się w projektach postaci oraz ilustracjach na potrzeby książek, filmów i gier. W swoich pracach często nawiązuje do historii, fantastyki i science fiction. Jednym z jego ulubionych motywów jest husaria, będąca symbolem minionej potęgi Polski. W ramach odskoczni od komercyjnych projektów realizuje także wiele własnych. Inspiracji nieprzerwanie poszukuje w obrazach starych mistrzów: Jacka Malczewskiego, Rembrandta, Luciena Freuda, Johna Singera Sargenta, Howarda Pyle’a, N.C. Wyeth’a i wielu…

Wojtek Bajor

Concept artist w Flying Wild Hog. Porzucił architekturę na rzecz grafiki komputerowej i niczym nieograniczonej możliwości tworzenia. Przede wszystkim zajmuje się projektowaniem lokacji i elementów otoczenia. Oprócz pracy przy grach komputerowych, pasjonuje się również filmem i animacją. W wolnych chwilach rozwija własny projekt  "RelicWorld", osadzony w realiach post-apokaliptycznej przyszłości gdzie science-fiction łączy się z elementami fantasy.

Wojciech Bem

Wojciech Bem urodził się w roku 1977. Jest rysownikiem, ilustratorem, storyboardzistą i komiksiarzem.

Szymon Biernacki

Urodzony w Warszawie. Studiował na Wydziale Architektury Politechniki Warszawskiej uzyskując dyplom inżyniera. Jest niezależnym rysownikiem i artystą koncepcyjnym. Od 2008 roku tworzący na potrzeby świata reklamy, ilustracji oraz animacji. Obecnie głównie związany z branżą animacji CG, która go fascynuje i z którą wiąże również swoją przyszłość. Pracował przy produkcjach takich jak m.in. „Animowana Historia Polski” w reżyserii Tomasza Bagińskiego, cinematik do gry „Age of Empires Online”, serial animowany towarzyszący grze Halo 4, czy pełnometrażowy film animowany pt. „Smallfoot” (reż. Sergio Pablos). Współpracował ze studiami, takimi jak Warner Bros. (Warner Animation Group), The SPA Studios, Blur, Axis Animation, czy Platige Image…

Krystian Biskup

Urodzony 6 maja 1986r w Skawinie, ilustrator i artysta koncepcyjny. Grafiką cyfrową zajmuje się od 11 lat, kiedy to wygrał swój pierwszy tablet. Na przestrzeni lat brał udział w wielu projektach reklamowych i niezależnych. Sztuce Koncepcyjnej na poważnie poświęcił się po zajęciu pierwszego miejsca  w konkursie CGMA i ukończeniu kursu designu prowadzonego przez Jamesa Paick'a. Niekonwencjonalny, nie cierpiący niepotrzebnych ograniczeń i sztywnych reguł artysta ze sprecyzowanym światopoglądem i pozytywnym nastawieniem. Inspiracje w swojej twórczości czerpie z otaczającej go rzeczywistości, literatury i filmu, oraz pracy innych artystów, których spotyka na swojej drodze. 

Sylwia Bomba

Ilustratorka i koncept artystka. Jej przygoda z rysunkiem rozpoczęła się na długo przed rozpoczęciem szkoły, pod okiem jej taty. Swoją miłość do sztuki przypieczętowała wyjazdem do Włoch w 2005, gdzie rozpoczeła liceum plastyczne i pierwszą prace jako grafik. W okresie licealnym jej przygoda ze sztuką przyniosła kilka pierwszych miejsc w prestiżowych, narodowych konkursach ilustratorskich ( tj. reklama Durexa lub grafika/packaging w "Centro di studi grafici" w Mediolanie). Wystawiła swoje prace w kilku miastach (m.in. 2007 Pistoia, Włochy / 2008 Praga,Czechy/ 2009 Hamstad,Szwecja i 2014 Rzeszów - gdzie poprowadziła zlot artystów i odpowiadała na ich pytania). Spośród jej klientów wymienić można m.in. Disney, Pixar,…

Bożena Chądzyńska

Bożena Chądzyńska to niedoszła pani architekt. Po 5 latach studiów na wydziale architektury Politechniki Wrocławskiej została z kilkoma literkami przed nazwiskiem i niechęcią do projektowania toalet. Obrała wtedy kurs na grafikę i zadomowiła się w polskim gamedevie, gdzie wyżywa się rysując tak jak lubi - kolorowo, słodko i z lukrem. Świadomie korzysta z architektonicznego doświadczenia, zarówno projektując jak i ilustrując świat gry. Jest uzależniona od kreowania rzeczy funkcjonalnych i konstrukcyjnie uzasadnionych.

Igor Aqualoopa Chołda

Ilustrator, projektant, animator i artysta streetartowy. Absolwent UW Wydziału Filozofi i i Łódzkiej Szkoły Filmowej. Głównie znany jako autor murali. Tworzy i współtworzy reklamy, teledyski i krótkie animacje. Autor wystawy indywidualnej wideo i malarstwa “Infection” w Galerii 3678 “U Artystów” (2011). Laureat pierwszej nagrody w konkursie na mural Levi’s “Go Forth” (2011), pierwszej nagrody w konkursie na mural poświęcony Marii Curie-Skłodowskiej, zrealizowany na dziedzińcu metro Centrum w Warszawie (2011) oraz pierwszej nagrody na mural Integracja Uskrzydla w Środowiskowym Dom Samopomocy „Pod Skrzydłami” w Warszawie (2011) oraz Energetyczne Centrum Kultury w ECK & Sosnowiec City w Sosnowcu (2011). Uczestnik festiwalu Street Art Doping 2011.

Piotr Ciećkowski

Piotr Ciećkowski urodził się w roku 1988. Jest niezależnym twórcą, który na co dzień pracuje jako grafik designer, a po godzinach zajmuje się szeroko pojętą ilustracją, malarstwem cyfrowym i od czasu do czasu malarstwem tradycyjnym. Swoją przygodę z tabletem rozpoczął w 2007 roku w czasie nauki podstaw rysunku i malarstwa w Liceum Plastycznym w Szczecinie. Uzyskał licencjat z wzornictwa na Zachodniopomorskim Uniwersytecie Technologicznym. Tam rozwinął swoje umiejętności w projektowaniu graficznym i odkrył w sobie zamiłowanie do artystycznego plakatu, co skutkowało wystawą na 22 Biennale Plakatu Polskiego w Katowicach i 11 Biennale Golden Bee w Moskwie. W swojej twórczości próbuje różnych…

Marta Dahlig

Zaczęła jako samouk, grafiką cyfrową zajmuje się od przeszło 12 lat. Jest konsultantką i autorką kilkudziesięciu poradników i felietonów dotyczących grafiki komputerowej, publikowanych w kluczowych tytułach z branży  (m.in. ImagineFX, Corel Painter, D’Artiste, Digital Artist, Computer Arts). Pracuje jako niezależny ilustrator dla wielu zagranicznych wydawnictw, zajmuje się tworzeniem concept artów do gier komputerowych (klienci: Funcom, Paradox Interactive, Applibot, Deep Silver, High 5 Games). Grafiki Marty Dahlig najczęściej przestawiają abstrakcyjne postacie kobiece, wiele z nich tworzy cykle.

Patrycja Domańska

Patrycja Domańska urodziła się w Warszawie. Jest studentką grafiki na warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych. Od kilku lat zajmuje się nie tylko sztuką tradycyjną, ale też digital paintingiem. Jest ilustratorką i koncept artystką, zafascynowaną tematem science-fiction, który przeważa w jej pracach. Obecnie pracuje jako koncept artysta w warszawskim studiu Platige Image.

Maciej Drabik

Jest ambitnym ilustratorem i artystą koncepcyjnym, który specjalizuje się w technice VFX. Swoje pasje wykorzystuje w życiu zawowodowym, pracując przy projektowaniu gier.

Karol Duma

Karol Duma to grafik, ilustrator i rysownik, mieszkający obecnie w Katowicach. Nigdy nie planował zostać artystą, jednak w wieku 19 lat przypadkowo zainteresował się grafiką użytkową. Po 9 latach pracy w branży reklamowej, poszukując innej drogi, postanowił założyć własną firmę Motoko i zająć się malarstwem cyfrowym. Niedługo po tym, zatrudnił się w Artifex Mundi i do dziś pracuje tam przy grach słynących z pięknej, ręcznie malowanej oprawy graficznej. Prywatnie działa w odmiennym stylu. W swoich nieco mrocznych, surrealistycznych i nastrojowych ilustracjach próbuje uchwycić ludzkie tajemnice i złapać emocje, balansując gdzieś pomiędzy światem rzeczywistym a podświadomością.

Marcin Fogler

Marcin Fogler urodził się w roku 1993 w Łodzi. Jest absolwentem grafiki komputerowej na WSINF w Łodzi, obecnie studiuje na wydziale Sztuki Mediów na ASP w Warszawie. Jest zafascynowany grafiką cyfrową, animacją oraz filmem. Rysunkiem zajmuje się od dawna, ale predyspozycje do malarstwa odkrył dopiero w wieku 20 lat, zmotywowany przez profesorów na uczelni. Jest wszechstronny w wykorzystywaniu tradycyjnych i nowych mediów. Pracuje jako niezależny artysta. Storyboardy oraz rysunki koncepcyjne tworzy również na potrzeby własnych filmów i animacji. Jego obrazy wypełnione są dramatyzmem, surrealizmem oraz ekspresją. W branży CG stawia dopiero pierwsze kroki, ale dzięki pasji i predyspozycjom szybko aklimatyzuje…

Piotr Forkasiewicz

Urodzony 11 kwietnia 1978 r. w Opolu. Grafiką cyfrową zajmuje się od około 20 lat. Pierwsze obrazy i animacje tworzył w prostych aplikacjach 2D, z czasem zastępując pojedynczo składane piksele – polygonami w zaawansowanych programach 3D. „Rodząca się fascynacja narzędziami cyfrowymi wynikała z ogromnych możliwości jakie dawały one twórcom. Dzięki nimi mogłem nadać własnym wizjom realny kształt, odtwarzać przedmioty historyczne, które już nie istnieją lub futurystyczne, których jeszcze nie ma (…)” W ciągu kilkunastu lat pracy brał udział w wielu różnorodnych projektach, począwszy od projektowania graficznego i przemysłowego po tworzenie cyfrowych modeli, tekstur, scenografii i animacji na potrzeby filmu oraz…

Wojciech Fus

Rysownik i artysta koncepcyjny. Pracował głównie jako freelancer przy grach i animacjach (Platgie Image, One Pixel Brush, Applibot). Obecnie jest zatrudniony na pełen etat w dużej firmie Quantic Dream zajmującej się tworzeniem gier. W wolnych chwilach maluje to co sprawia mu największą przyjemność. Ostatnio są to portrety kobiet, oraz ilustracje i koncepty w stylistyce cyberpunk. Często miesza poetyckie, organiczne formy, takie jak pióra i piękne kobiety z ultranowoczesnymi strojami i wyposażeniem „high-tech”. Stara się zachować „duszę” tradycyjnych mediów. W pracy wykorzystuje najnowsze techniki Photohop jednocześnie odwołując się do wiedzy zdobytej podczas studiów w Watts Atelier. Lubi eksperymentować z nowymi narzędziami…

Bartłomiej Gaweł

Bartłomiej Gaweł jest artystą, ilustratorem i art directorem. Ukończył studia na wydziale rzeźby na Akademii Sztuk Pięknych we Wrocławiu. Karierę rozpoczął od pracy w agencji reklamowej Tequilla Polska jako rysownik, by po dwóch latach odkryć Concept Art. Od 9 lat związany jest z firmą Cd Projekt RED - obecnie pracuje na stanowisku Principal Concept Artist. Brał udział w pracy nad wszystkimi częściami gry "Wiedźmin". Jest również członkiem GDC EUROPE ADVISORY BOARD.

Bogna Gawrońska

Urodzona w Warszawie artystka koncepcyjna i ilustrator. Od niedawna związana ze studiem CD PROJEKT RED, prywatnie tworzy też na potrzeby reklam, filmów i książek. Jej stałym źródłem inspiracji pozostaje kinematografia oraz muzyka. W wolnym czasie uczy się, jeździ na rowerze i uparcie goni swoje marzenia.

Adrianna Głowacka

Adrianna Głowacka zajmuje się zawodowo concept artem i ilustracją w branży gier i reklamy (GOG, Platige Image). Jej specjalnością jest projektowanie postaci i stworzeń w unikalnym stylu inspirowanym światem mody i nowych technologii z domieszką surrealizmu. Ukończyła Polsko-Japońską Akademię Technik Komputerowych na wydziale Sztuka Nowych Mediów. Jest miłośniczką zwierząt, gier video i mody haute couture.

Adam Grania

Grafik, urodzony w 1984 roku w Bydgoszczy. Grafika zajmuje się od 13 lat, specjalizuje się w grafice 3d. W jego dorobku artystycznym znajdują się wizualizacje  obiektów architektonicznych, modele produktów i obiektów game art oraz ilustracje, często o tematyce since fiction.

Mariusz Harasymów

Pochodzi z Wodzisławia Śląskiego. Student grafiki na wydziale artystycznym uniwersytetu śląskiego w Cieszynie. Malarstwem cyfrowym interesuje się od 6 lat. Oprócz sztuki cyfrowej zajmuje się także rysunkiem, grafiką artystyczną oraz malarstwem. W swojej pracy specjalizuje się głównie w sztuce figuratywnej.

Piotr Jabłoński

Jest artystą koncepcyjnym oraz ilustratorem. Ukończył Wydział Architektury i Urbanistyki w Białymstoku. Pracował dla Arkane Studios, Aaron Sims Creative,Wizards of the Coast, Games Workshop, Platige Image, Applibot, NetEase Games,Tokkun Studio, Aggressive Tv, Centipede Press, Ixorvfx, Applibot, Evermotion i wielu innych. Obecnie mieszka i pracuje jako freelancer w Białymstoku.

Marcin Jakubowski

Jest niezależnym ilustratorem i twórcą concept art. Mieszka w Gdańsku. Współtworzył wiele projektów, w szczególności związanych z animacją CG, programami telewizyjnymi i reklamą. Samouk, swoje pierwsze kroki w grafice cyfrowej stawiał przy pomocy Commodore 64. Swoją przyszłość wiąże z filmem i przemysłem gier. Za pomocą wyobraźni tworzy kolejne światy w wielu stylach i gatunku , ale najważniejsze dla niego są nastrój i atmosfera . Nagrody: NVArt: ‚Surreal in the style of Jacek Yerka’ at CGSociety.org – drugie miejsce CG Challenge: ‚Steampunk: Myths and Legends’ at CGSociety.org – Texture Award 2d battle: ‚Beauty and the beast’ at max3d.pl – Grand Prix Reprodukowany w: Expose 10 – Ballistic…

Tomasz Jędruszek

Tomasz Jędruszek urodził się w 1977 roku. Jest artystą ilustratorem. Z zawodu tak naprawdę jest architektem, ale to właśnie ilustracja i komiks zawsze były jego pasją. Swoją karierę ilustratora zaczął w 2003 roku. Przez blisko 12 lat kariery udało mu się pracować w zasadzie przy wszystkich tytułach, które wcześniej znał z książek i telewizji, czyli chociażby przy produkcjach takich jak "Władca pierścieni", "Gwiezdne wojny", "Gra o tron", czy "Warhammer". Nigdy jednak nie udało mu się opublikować własnego komiksu, aczkolwiek od lat pracuje nad kilkoma tytułami w zaciszu własnej pracowni. W trakcie kariery ilustratora zdobył wiele nagród i wyróżnień. Publikował między…

Alicja Kapustka

Ala Kapustka zajmuje się ilustracją oraz koncept artem. Ukończyła archeologię, jednak po studiach zajęła się rysowaniem na potrzeby gier animacji 2D. Obecnie odbywa staż w firmie CD Projekt RED.

Aleksander Karcz

Aleksander Karcz urodził się w Zgorzelcu. Jest absolwentem PWSSP we Wrocławiu. Zajmował się malarstwem olejnym i polichromią - wystawy m.in. w BWA Wrocław i Alliance Française Antananarivo (Madagascar). Jest też ilustratorem książek dla dzieci - "Wydawnictwo Dolnośląskie", "Siedmioróg" Wrocław, "Publicat" Poznań. Obecnie zajmuje się grafiką cyfrową jako ilustrator, artysta koncepcyjny - "Badger's Nest", "Lucrum Games", "Hex", "Fantasy Flight Games".

Michał Konwicki

Grafik 3D. Tworzył ilustracje, animacje, reklamy, efekty do filmów, wizualizacje architektoniczne, filmy animowane. Przez wiele lat tworzył wizualizacje architektoniczne dla największych studiów polskich i zagranicznych, następnie związał się z reklamą, efektami do filmów i filmami animowanymi. Poza pracą zawodową tworzy grafiki 3d publikowane między innymi w albumach Expose 8 i 9, w magazynach 3dcreative, 3D World, wyróżniane na stronach CGSociety, 3DTotal, CGArena, The Gnomon Workshop i innych. Obecnie związany zawodowo ze Studiem Produkcyjnym Orka jako lead działu animacji.

Przemysław Kotyński

Ilustrator i artysta koncepcyjny tworzący obecnie na potrzeby filmu, reklamy, gier i prasy. Pracował przy postprodukcji m.in. „Obławy” Marcina Krzyształowicza, „80 milionów” Waldemara Krzystka, „Dziewczyny z szafy” Bodo Koxa, „Ixjany” braci Skolimowskich, „AmbaSSady” Juliusza Machulskiego czy „Powstania Warszawskiego” Jana Komasy. Tworzył dla marek takich jak: Mazda, Orange, Biedronka, Oshee, Bwin, Bakoma, Garnier, Koral, Play, Peugeot, Samsung, Ferrero. Pracował również dla branży gier komputerowych, m.in. przy „Anomaly: Warzone Earth”, grze warszawskiego studia 11bit Studios, która zdobyła Apple Design Award i szereg innych wyróżnień. Jego debiutem reżyserskim była "Ta cholerna niedziela" – krótki film animowany w stylistyce noir zrealizowany w studiu Orka.…

Mariusz Kozik

Mariusz Kozik jest artystą wszechstronnym: malarzem, ilustratorem książek i gier oraz grafikiem cyfrowym. Zainteresowania twórcy krążą głównie wokół tematyki historycznej. Ze szczególną precyzją oddaje charakter czasów minionych, dąży do realizmu i prawdy, przez co każdy detal potraktowany jest z uwagą i pietyzmem.

Kamila Kozłowska

Kamila Kozłowska to niezależna ilustratorka. Jej przygoda z grafiką zaczęła się po tym, jak odkryła tablet do rysowania. ilustracjach. Pod wpływem dużej dawki filmów przyrodniczych, japońskiej animacji i komiksów, zaczęły powstawać pierwsze jej ilustrację. Jej prace były nagradzane na portalach internetowych i w wielu konkursach (dwukrotnie zdobyła główną nagrodę na" Zainspirowani Japonią" oraz wyróżnienie na Międzynarodowym Festiwalu Komiksu i Gier w Łodzi za krótką formę komiksową). Publikuje w magazynach takich jak Computer Arts UK, czy Soul Magazine.

Antonina Kraszewska

Antonina Kraszewska urodziła się w Warszawie. Jest niezależną ilustratorką i studentką grafiki w Wyższej Szkole Informatyki Stosowanej i Zarządzania. Jak sama mówi, rysowaniem zajmuje się odkąd pamięta. Na przestrzeni lat rozwijała swoją pasję, uczęszczając na rożnego rodzaju kursy rysunku i malarstwa oraz studiując kierunki związane ze sztuką i designem. W swoich pracach wykorzystuje zarówno techniki cyfrowe jak i tradycyjne. W wolnych chwilach zajmuje się projektowaniem i szyciem kostiumów w stylu fantasy oraz steampunk. Obecnie pracuje jako tatuatorka w jednym z warszawskich studiów tatuaży.

Maciej Kuciara

Maciej jest artystą koncepcyjnym i ilustratorem. Od 10 lat tworzy dla filmu i branży gier wideo. Jego kariera rozpoczęła się od tworzenia wizualizacji, projektowania postaci do gier komputerowych. Imponująca lista klientów świadczy o wysokim profesjonalizmie  oraz o zaufaniu do jego zdolności takich firm jak : Platige Image, Marvel, Fox,Universal Pictures,Warner Bros czy CD Project RED. Pracował także w studiu gier komputerowych Naughty Dog w Kalifornii. Ostatni projekt studia, to gra „The last of us”, która sprzedała się w nakładzie 3,4 mln. kopi gry w 2013 r. Obecnie zajmuje się projektem własnego autorstwa osadzonego w klimatach cyberpunk, Showtime.

Michał Kus

Urodzony w Holandii. Od dziecka zafascynowany rysowaniem. W 2006 roku dostał pierwszą pracę, jako freelancer concept artist dla małej gry. Z małymi przerwami w 2012 zaczął pracę na pełen etat w firmie ISOTX, która specjalizowała się w tworzeniu gier strategicznych. Po roku zrezygnował z pracy w tym studiu, decydując się na „freelance”. Obecnie pracuje nad projektami dla firm takich jak: Jellyfish pictures i EA games.

Luiza Kwiatkowska

Luiza Kwiatkowska to ilustratorka i projektantka postaci. Ukończyła warszawskie ASP na wydziale wzornictwa, jednak - jak sama mówi - żałuje, że nie była to szkoła animacji albo komiksu. Specjalizuje się w różnorodnych stworach... głównie tych puszystych. Jej prace powstają zarówno na papierze, jak i w formie maskotek. Jest matką Creature Industry. Pracuje na potrzeby reklam, animacji, gier, projektów modowych ale również charytatywnie, wspierając swoją twórczością zwierzęta i dzieci. Stara się nie popaść w rutynę, dlatego wciąż odkywa nowe techniki i narzędzia - ostatnio jest to tusz i akwarela.

Tomasz Larek

Tomasz Larek to ilustrator, grafik, pasjonat i kolekcjoner muzyki, komiksu oraz szeroko pojętego urban artu. Pytany o to, co chce robić jak dorośnie, od najmłodszych lat bez wahania odpowiadał, że rysować. Pierwszy raz pracował jako ilustrator w wieku 4 lat – za matchbox’a sprzedał bratu stworzony przez siebie statek kosmiczny wraz z załogą. Wieloletnia praca w zawodzie graphic designera nauczyła go ciągłego poszukiwania nowych rozwiązań. Jest skażony zasadą, że żaden projekt nie może być taki jak poprzednie. Choć jest w stanie spędzić dwa dni, dopracowując detale twarzy pędzelkiem retuszerskim, jego klienci powtarzają, że nie może być prawdziwym artystą, bo… dotrzymuje…

Mateusz Lenart

Mateusz Lenart urodził w 1987 roku w Krakowie. Już od najmłodszych lat lubił ołówek i kredki. Z biegiem czasu, nie widząc innych możliwości dla siebie, postanowił zostać artystą. W 2012 roku ukończył studia na ASP w Krakowie na wydziale grafiki. Od 2007 roku był już profesjonalnie związany z przemysłem gier komputerowych w Polsce. Obecnie jest Creative Art Directorem w Firmie Bloober Team w Krakowie ("Layers of Fear", "Observer"). W wolnym czasie tworzy ilustracje do gier planszowych, filmów i reklamy. We współpracy ze Studiem Munka i Stowarzyszeniem Filmowców Polskich kończy swój autorski krótkometrażowy film animowany pt. "Re-cycle".

Michał Lisowski

Artysta koncepcyjny i ilustrator. Od kilku lat współtworzy projekty reklamowe, filmy fabularne i animacje oraz gry video. Wśród długiej listy klientów znajdują się m.in. Platige Image, Ars Thanea, Axis Animation, La Chose, McCann Eriksson, Orka Film, Chimney Pot, Studio Filmowe Kadr, 3D Total, Privateer Press.   Wśród  najciekawszych projektów przy jakich pracował znajduje się seria animacji dla gry Halo 4, liczne ilustracje dla Ubisoft, Disney, Discovery Channel oraz prace koncepcyjne i kolorskrypty dla MTV, Warner Bros. czy rodzime produkcje filmowe – Sala Samobójców Jana Komasy czy Kołysanka Juliusza Machulskiego.   Na swym koncie posiada wielokrotne publikacje w serii książek Ballistic…

Tomasz Łukaszczyk

Urodzony w Kielcach, ukończył studia na Wydziale Malarstwa, Grafiki i Rzeźby w poznańskiej ASP – 2000 r. Dyplom z rzeźby w pracowni prof. Macieja Szańkowskiego. Mieszka i pracuje w Kielcach. Para się rzeźbą, malarstwem, malarstwem elektronicznym i rysunkiem. Nagrody i wyróżnienia - Specjalne wyróżnienie od Unii Europejskiej na XIV Międzynarodowym Biennale Małej Formy Rzeźbiarskiej w Rawennie – 2003 rok.- Pierwsza Nagroda ex eaquo w Konkursie dla Młodych Rzeźbiarzy – Orońsko 2003 rok.- Indywidualna wystawa rzeźby w Muzeum Historii Kielc – 2010 r.

Marek Madej

Marek jest artystą koncepcyjnym pracującym aktualnie w Warszawie dla CD Projekt RED nad jedną z najbardziej oczekiwanych gier na świecie 2014 roku – Wiedźmin 3: Dziki Gon. W branży pracuje od ponad 6 lat. Pracował między innymi nad Melancholią Larsa Fon Triera i The lost town of Świteź Kamila Polaka. Na swoim koncie ma zarówno bardziej niszowe i niezależne projekty jak ilustracje do gier planszowych, gier RPG, okładki płyt jak i okładki książek dla wydawnictwa Ars Machina oraz w pełni komercyjne projekty reklamowe. Na liście klientów znajdują się między innymi Platige Image, Privateer Press, Human Ark, Metropolis Software oraz agencje…

Tomasz Majewski

Absolwent Wydziału Artystycznego UMCS, to młody i wszechstronny projektant/ilustrator/grafik. Rozwija się na różnych płaszczyznach projektowania graficznego, a jego ulubioną dziedziną artystyczną jest ilustracja, zarówno wykonywana cyfrowo, jak i tradycyjnie. Jego prace można znaleźć na międzynarodowych portalach internetowych, takich jak behance.net, geekart.com, dailyinspiration.com, designyoutrust.com i innych. Projekty Tomasza Majewskiego zostały wyróżnione przez Behance (Featured), Digital Art Served oraz zakwalifikowane do Top 50 illustrations of 2013 (From Up North).

Sławomir Maniak

Urodzony w Gdańsku. Wolny strzelec. Miłośnik sportów siłowych i gier wszelkiego rodzaju. Szczęśliwy ojciec i wspaniały mąż. Do rysowania skłoniła go wakacyjna nuda i miłość do dark fantasy. Jest autorem ilustracji do wielu popularnych gier takich jak Magic: the Gathering, World of Warcraft, Warhammer, Star Wars. Od czasu do czasu pracuje również jako artysta koncepcyjny. Brał udział w produkcji m.in. Wiedźmin 2, Crisis 2, Hearthstone. Obecnie tworzy dla takich firm jak Games Workshop, Wizards of the Coast, Blizzard, CD Project, MTV.

Tomasz Michalski

Urodzony w Koszalinie. artysta, projektant i grafik 3d. Student Instytutu Wzornictwa Politechniki Koszalińskiej.  Od 6 lat zafascynowany 3d. Na co dzień tworzy fotorealistyczne wizualizacje. W wolnych chwilach skupia się nad własnymi projektami – z pogranicza designu, wnętrz i grafiki 3d.

Mateusz Kalberos Michalski

Mateusz Kalberos Michalski urodził się w 1987 roku w Żywcu. Przygodę z rysunkiem zaczął z mangą "Dragon Ball". Rysunkiem cyfrowym zajmuję sie od 4 lat, wcześniej zaś skupiał się na mediach tradycyjnych. Specjalizuje się w ilustracjach i rysunkach koncepcyjnych. Jak sam mówi - kocha góry.

Leszek Mielczarski

Urodzony w Bytomiu, jego główne zainteresowania to 3d sculpting motion graphics,rysunek oraz rzeźba. Pierwszy raz zainteresował się grafiką komputerową 3d w wieku 13 lat , jego pierwszym programem był 3d studio. Ukończył szkołę plastyczną w Katowicach uzyskując dyplom z rzeźby w drewnie. Na początku swojej przygody z grafiką współtworzył efekty specjalne do filmow fabularnych oraz tworzył gry komputerowe. W tym czasie współpracował z agencjami reklamowymi. Od 2007 pracował dla polskiej stacji tvn jako projektant oprawy. Od roku 2013 freelancer.

Michał Migacz

Michał Migacz jest digital painterem zajmującym się tworzeniem projektów graficznych i ilustracji dla przemysłu reklamowego, filmowego, produkcji gier komputerowych i rynku wydawniczego. Debiutował publikując ilustracje w nieistniejącym już dzisiaj magazynie gier fabularnych „Magia i Miecz”. Pierwsze prace powstawały w technikach tradycyjnych, zgodnie z wykształceniem jakie odebrał w Liceum Plastycznym i na katedrze rysunku na Wydziale Architektury w Warszawie. Zainteresowanie digital paintigiem zaczęło się wraz z przyjęciem pierwszych zleceń na storyboardy dla jednej z warszawskich agencji. Od tej pory większość zawodowych zleceń wykonuje w technikach cyfrowych. W 2009 roku zatrudnił się w Metropolis Software, zajmującym się produkcją gier komputerowych. Od tamtej…

Milena Młynarska

Milena Młynarska. Ur. 1986. Ilustratorka i artystka koncepcyjna z Wrocławia. Zajmuje się tworzeniem cyfrowych ilustracji, storyboardów i grafik koncepcyjnych na potrzeby różnych produkcji. Doświadczenie zdobywała we wrocławskich firmach związanych z branżą gier i filmów (Tequila Games, Ten Square Games, Juice) oraz projektując okładki fantasy dla wydawnictw książkowych (Zysk, Fabryka Słów, Nasza Ksiegarnia, Foksal Group). Obecnie zasila szeregi Techlandu na stanowisku Storyboard Artist. 

Michał Motulewicz

Michał Motulewicz urodził się w Krakowie. Jest pasjonatem grafiki cyfrowej, concept artu i ilustracji. Rysuje praktycznie całe życie, a sztuką cyfrową zajmuje się od 4 lat. Jest absolwentem wydziału grafiki komputerowej Wyższej Szkoły Technologii Informatycznych.

Łukasz Nowicki

Urodzony w Białymstoku, związany z Opolem.Swoją przygodę z rysunkiem i rzeźbą rozpoczął w liceum o profilu renowacja zabytków architektury.Pierwsze komercyjne prace wykonał dla firmy Mattel, tworząc ilustracje samochodów dla dzieci (Hot Wheels i Matchbox). Obecnie pracuje w warszawskim studio Platige Image. Kupując swój pierwszy tablet nie przypuszczał, że będzie go używać do pracy zawodowej.  

Julita Nowosad

Zajmuje się grafiką i ilustracją, bo wychodzi jej to zdecydowanie lepiej niż inżynieria genetyczna czy tkactwo nuklearne. Studiowała grafikę warsztatową na wrocławskiej ASP. Jako artystę interesują ją wszystkie odcienie ludzkich historii osobistych - przeżycia wewnętrzne ludzi z ich reakcjami na płynący wokół świat. Z sympatii dla bajek i zagadek przedstawia ludzi pod postacią zwierząt. W problematyce formalnej poszukuje aury obrazu: poprzez światłocień, medium, kompozycje. Podziwia asów digital paintingu, samej sobie powtarzając, że należałoby w końcu zacząć więcej ćwiczyć.

Marek Okoń

Ilustrator i grafik koncepcyjny, działający w branży od 8 lat. Swoja karierę w grafice cyfrowej zaczynał od projektowania okładek książek i ilustrowania albumów. Obecnie pracuje dla najlepszych producentów gier video (miedzy innymi wielokrotnie nagradzane studio Naughty Dog należące do Sony czy Massive Entertainment będące częścią Ubisoft) jak i różnych studiów filmowych (Legendary Pictures, Thunder Road Pictures, Warner Bross, Marvel) tworząc projekty lokacji, przedmiotów i postaci oraz materiały promocyjne, okładki i plakaty.

Karolina Oksiędzka

Pracuje jako Graphic Designer w CD PROJEKT RED.Ukończyła Architekturę Krajobrazu SGGW oraz Grafikę na Wydziale Sztuki Nowych Mediów PJATK. Jest pasjonatką estetyki, minimalizmu i prostych rozwiązań. Oprócz sztuki swój wolny czas poświęca behawiorystyce zwierząt, dietetyce i długim spacerom.

Katarzyna Oleska

Od wielu lat zajmuje się tworzeniem ilustracji do książek i audioobooków zarówno dla wydawnictw polskich jak i zagranicznych. Ilustrowała m.in. serię książek autorstwa Terry’ego Pratchetta przeznaczoną na rynek niemieckojęzyczny. Tworzy zarówno grafiki cyfrowe jak i tradycyjne. Jej prace można odnaleźć na wielu portalach poświęconych grafice cyfrowej. Były również wystawiane m.in. w Pałacu Poznańskich w Łodzi i Łódzkim Muzeum Kinematografii. Na co dzień zajmuje się architekturą, ale tematyka jej obrazów oscyluje w kierunku zbliżonym do fantasy. Specjalizuje się również w portretach.

Iga Oliwiak

Iga Oliwiak to dwudziesto-dwu letnia malarka i rysowniczka urodzona i mieszkająca w Szczecinie. Jest studentką lokalnej Akademii Sztuki, obecnie przygotowująca się do obrony tytułu magistra z dziedziny grafiki artystycznej. Zainspirowana konwencją steampunku i mody XVIII wieku, współpracuje z zespołami muzycznymi, projektantami gier i wydawcami bajek dla dzieci. Jest miłośniczką podróży, która podobno nigdy nie rozstaje się ze swoimi szkicownikami.

Hanna Oloś

Hanna Oloś sama siebie nazywa "taką Hanią spod Warszawy". Gdyby jednak chciano ją jakoś określić, śmiało można nazwać ją molem książkowym, zapalony kinomaniakiem lub wiecznym dzieckiem. Od najmłodszych lat nie może żyć bez ilustracji, jednak grafiką cyfrową zajęła się dopiero po ukończenia 18. roku życia, kiedy otrzymała swój pierwszy tablet piórkowy na tak zwany "dobry początek". Od tego czasu skończyła studia graficzne i próbuje swoich sił jako ilustrator. Szczególne miejsce w jej sercu zajmuje ilustracja książek dla najmłodszych oraz tworzenie komiksów. Lubi łączyć tradycyjną technikę ołówkową z cyfrową.

Mateusz Oźmiński

Urodzony w Poznaniu, absolwent studiów magisterskich na Wydziale Architektury Politechniki Poznańskiej. Od roku 2008 pracuje jako niezależny ilustrator i koncept artysta.   Pasję do rysunku odkrył w wieku 16 lat rysując liczne portrety ołówkiem. Niedługo później do jego rynsztunku dołączył Photoshop i do dziś jest wierny tym dwóm narzędziom. Doceniany w międzynarodowych konkursach. Laureat m.in. ImagineFX Rising Stars 2011, jak również konkursu „Zainspirowani Japonią” zorganizowanego przez .PSD Photoshop. Publikowany w czasopismach i książkach np. Digital Art Masters vol. 6 wydawnictwa Focal Press czy Prime – The Definitive Digital Art Collection wydanego przez 3DTotal Publishing. Wyróżniony przez Ballistic Publishing tytułem Excellence Award…

Mikołaj CYBE Piszczako

Jego przygoda z ilustracją i grafiką zaczęła się już w liceum. Jeden z pionierów polskiej sceny graffiti. Przez około 7 lat pracował jako freelancer storyboardzista z czołowymi agencjami reklamowymi takimi jak: Leo Burnett, DDB, Euro RSCG, Brain, Satchi&Satchi. Przez półtora roku, jako senior concept artist w firmie Techland w oddziale warszawskim, pracował nad tytułem Dead Island RIPTIDE . Obecnie zatrudniony w agencji Ars Thanea jako senior concept artist, robiąc projekty dla Adobe, Nike, Wacom, GE czy British Airways.

Grzegorz Przybyś

Rysownik koncepcyjny, ilustrator i współtwórca studia Division 48. Zaczął swoją karierę w 2007 roku na stanowisku concept artist we wrocławskim Techlandzie. Pracował nad takimi tytułami jak "Call of Jaurez:Bound in Blood", "Dead Island" and "Call of Juarez: The Cartel". W 2010 roku załozył razem ze swoim bratem własne studio i zaczął pracować dla różnych klientów, tworząc animacje, ilustracje oraz materiały promocyjne. Jego bogate portfolio zawiera takie projekty jak "Witcher 3", "Dying Light" "Call of Juarez: Gunslinger", "Might and Magic X" and "Heroes VII". Miłośnik zarówno nowoczesnych technik grafiki komputerowej jak i tradycyjnego medium. W chwilach wolnych od pracy zawodowej chętnie oddaje się tworzeniu…

Magdalena Radziej

Urodzona w grudniu 1987 roku  w Opolu. Illustratorka do gier karcianych i konceptualna artystka do gier wideo.   Edukację artystyczną zaczynała od sztuk tradycyjnych ze specjalizacją w kierunku technik grafik warsztatowych W Opolu, by ostatecznie ząjąć się grafiką cyfrową zawodowo.   Pierwsze doświadczenia  w branży gier zdobyła przy grach na platformy mobilne w katowickiej firmie studio Artifex Mundi. Obecnie pracuje W warszawskim studio Flying Wild Hog jako environment concept artist.

Maciej Rasała

Urodzony w w Gdyni, wychowywany w Sopocie. Od 17 roku życia zafascynowany grafiką komputerową. Po ukończeniu technikum budownictwa okrętowego, pracą w stoczni gdyńskiej zarabiał na pierwszy własny komputer. Z determinacją stworzył swoje pierwsze portfolio, dzięki któremu dostał pracę w Warszawie i opuścił rodzinny Sopot. W 2007 roku rozpoczął pracę najpierw w TVN24, a potem w Faktach TVN, gdzie był projektantem i wykonawcą grafiki. Tam dynamicznie rozwijał się przez cztery lata zarówno w pracy, jak i poświęcając każdą chwilę na samodoskonalenie. W wieku 25 lat zdecydował się opuścić tv i spróbować swoich sił jako freelancer. I tak jako 3d generalist i compositor nawiązał…

Maciej Rębisz

Jest artystą koncepcyjnym i ilustratorem. Sztuką cyfrową zajmuje się od 2005 roku, a w pełni zawodowo od 2010. Jako freelancer zilustrował wiele książek, gier planszowych i karcianych oraz tworzył koncepty do różnych projektów i gier, głównie o tematyce science-fiction. Uwielbia wszystko, co związane z kosmosem i technologią lotów kosmicznych, co stara się jak najwierniej przedstawić w swoich pracach. Obecnie pracuje jako artysta w Platige Image w Warszawie. Ostatnio również nawiązuje współpracę z instytucjami i agencjami kosmicznymi (m.in. NASA, Arizona State University) oraz firmami z sektora przemysłu kosmicznego.

Jakub Różalski

Malarz, artysta koncepcyjny i ilustrator. Obecnie mieszka i pracuje w Krakowie. Zawodowo na rynku od 2002 roku. Swoją przygodę ze sztuką rozpoczynał na papierze i płótnie, nad długo przed odkryciem grafiki komputerowej. Jakub w swojej twórczości stara się łączyć klasyczne motywy i malarskość z nowoczesnym wzornictwem i ciekawymi, oryginalnymi koncepcjami. Najważniejsze dla niego jest tworzenie i opowiadanie ciekawych historii, przedstawianie codziennych sytuacji i zwyczajnych ludzi w niezwykłym otoczeniu. Największą inspiracją jest dla Jakuba malarstwo przełomu XIX początku XX wieku, historii oraz codzienne życie. Jego styl można określić mieszanką impresjonizmu z realizmem i naturalizmem. Miłośnik filmu, gier, dobrej książki oraz górskich…

Grzegorz Rutkowski

Ilustrator, koncept artysta, grafik. Uczestnik wielu miedzynarodowych projektow artystycznych. Zajmuje sie tworzeniem, ilustracji i konceptow do gier komputerowych jak i wydawnictw (Ubisoft, Bigpoint, Applibot, DeAgostini, Mondadori, Fantasy Flight Games).

Krzysztof Rybczyński

Urodzony w Kielcach, ukończył ASP w Krakowie. Od końca lat 80-tych para się grafiką i animacją komputerową. Grand Prix magazynu „Fantastyka”, Grand Prix magazynu Digital oraz kilka innych nagród. Obecnie zajmuje się komercyjnie i artystycznie grafiką oraz reklamą. Współpracuje z  PJWSTK w Warszawie na wydziale Nowe Media gdzie prowadzi zajęcia z zakresu animacji 2D i grafiki 3D.

Artur Sadłos

„Gdy projektuję, skupiam się na rozwiązywaniu problemów. Gdy maluję, chcę pokazać świat tak, jak ja go widzę.” Artur to od prawie 15 lat artysta koncepcyjny, ilustrator i art director. Projektuje dla branży gier video, animacji oraz na potrzeby filmu. Ze względu na szerokie i pełne pasji zainteresowanie całym procesem kreacji, nigdy nie ograniczył się do jednej niszy. W swojej karierze zajmował wiele stanowisk i ról  doskonaląc szeroki wachlarz umiejętności. ...

Michał Sawtyruk

Urodzony w Siedlcach rysownik i ilustrator obecnie mieszkający w Warszawie. W wolnych chwilach tworzy własne malowidła i jeździ na deskorolce. Od kilku lat zajmuje się stroną wizualną w przemyśle reklam i gier. W swojej karierze brał udział w projektach m.in. dla Platige Image, Televisor, Axis Animation, Aljazeera Media Network, Sehsucht. Na koncie ma kilka mniejszych publikacji w tym 8 części książki Digital Art Masters.

Maciej Sidorowicz

Maciej Sidorowicz urodził się w 1983 roku w Warszawie. Jest rysownikiem i ilustratorem. Po ukończeniu studiów na uczelni znajdującej się najbliżej jego miejsca zamieszkania zrozumiał, że zarządzanie sportem i rekreacją nie jest jego życiową drogą. Malowaniem czegoś innego niż graffiti zainteresował się w 2008 roku i od tamtego czasu poszerza swoje artystyczne horyzonty. Od dwóch lat tworzy na potrzeby reklamy. W wolnych chwilach zajmuje się własnymi projektami.

Łukasz Sienkiewicz

W pracy zajmuje się ilustracjami, grafikami promocyjnymi i mattepaintingiem przy grach wideo oraz filmach. Urodzony w 1991r, sztuką interesował się od najmłodszych lat.  Studiował Architekturę na Politechnice Gdańskiej, lecz porzucił ten kierunek z chęci rozwoju swojej pasji do rysowania. Aktualnie zatrudniony w firmie Techland. Inspiruje się sztuką dawnych mistrzów takich Albert Bierstadt, David Friedrich czy Toulouse-Loutrec. Wolne chwile spędza nad tworzeniem własnych projektów oraz nauce nowych narzędzi i technik.

Sebastian Skrobol

Wrocławski twórca komiksowy, wielokrotnie wyróżniany w festiwalowych konkursach za swoje krótkie formy komiksowe. Jego prace publikowane były w różnych katalogach, albumach zbiorczych i antologiach. Zawodowo pracuje jako ilustrator i grafik (głównie na potrzeby gier) . Obecnie pracuje nad swoim pierwszym „pełnometrażowym” autorskim komiksem Quiet little Melody.

Michał Sowa

Urodzony na pomorzu w 1991. Zafascynowany sztuką i grami komputerowymi od kiedy pamięta. Swoją przygodę z grafiką koncepcyjną i ilustracjami zaczął niedawno, tworząc swoją pierwszą grę na komórki wraz ze swoim bratem. Od tego czasu ciągle się rozwija i rozszerza swoje horyzonty

Marcin Warzecha

Marcin Warzecha urodził się w 1989 roku. Jest niezależnym ilustratorem i artystą koncepcyjnym. Przygodę z rysunkiem rozpoczął na studiach architektonicznych. Malarstwem cyfrowym zawodowo zajmuje się od 2013 roku. Tworzy ilustracje do książek dla dzieci i okładki do książek oraz na potrzeby reklamy oraz gier. W wolnych chwilach uwielbia sięgać po ołówek i studiować postać ludzką oraz jej ruch i anatomię.

Mateusz Wielgus

Pochodzi z Katowic. Z wykształcenia jest architektem. Ukończył Wyższą Szkołę Techniczną oraz Politechnikę Śląską. Po ukończeniu studiów i zaprojektowaniu pewnej ilości obiektów rozpoczął swoją przygodę z grafiką 3D. Założyciel firmy Black Chilla Design Studio, obecnie grafik, artysta CG oraz hodowca smoków.

Sonia Wiśniewska

Sonia Wiśniewska urodziła się w roku 1988 w Częstochowie. Jest absolwentką częstochowskiego Liceum Plastycznego, Warszawskiego ASP i PJWSTK. Z wykształcenia jest grafikiem, koncept artystą i animatorem, natomiast jej pasją jest pisanie powieści fantasy. Z zamiłowaniem projektuje swoich bohaterów oraz ich światy. Zadebiutowała powieścią „Miasto Nieśmiertelnych” i planuje wydać kolejne powieści, które ukrywa w szufladzie. Sztuka, którą stara się ujarzmić jest obecnie komiks…

Rafał Wojtunik

Zależny (od nastroju i dostaw cukru) koncept artysta, ilustrator, art director i okazyjnie reżyser. Absolwent niczego, współtworzył za dużo reklam w Platige Image, znany głównie z prac stworzonych do krótkiego metrażu Sztuka Spadania.

Darek Zabrocki

Darek Zabrocki - 24 - letni artysta koncepcyjny i ilustrator z Gdańska. W 2007 roku z tradycyjnych mediów przeszedł w pełni na media cyfrowe i zaczął zajmować się tym profesjonalnie. Uwielbia podejmować się nowych wyzwać i testować coraz to nowsze techniki. Co więcej, nigdy nie przestaje szukać oraz uczyć się nowych rzeczy co dostarcza mu nieskończonych pokładów motywacji. Spośród długiej listy klientów dla których pracował, można wymienić m.in.: Blur, Ubisoft, Sony, Sega, Creative Assembly, Wizards of the Coast and 20th Century Fox. Pracował nad takimi projektami jak: Assassin’s Creed, Total War, Rigs (PS4), Sid Meier’s: Starships oraz wiele innych.      …

Mathias Zamęcki

Koncept artysta, ilustrator, mattepainter. Ukończył II edycję Drimagine w Nowym Sączu. Rozdarty pomiędzy grafiką 2D i 3D, stara się łączyć te dwa światy w swoich koncepcyjnych projektach. Zajmuje się tworzeniem concept artów do gier komputerowych oraz reklam (klienci to m.in.: Platige Image, Juice, Paizo, Infinite Dreams, Madman Theory Games).

Tomasz Zarucki

Tomasz Zarucki pochodzi z Warszawy. Jest koncept artystą oraz ilustratorem, tworzącym grafikę do gier i animacji. Malarstwem i rysunkiem zafascynował się już w dzieciństwie i od tego czasu konsekwentnie poszerza swoje umiejętności, chociażby o malarstwo cyfrowe, czy grafike 3D. W wolnym czasie eksperymentuje, łącząc różnorodne techniki i media.

Izabela Zelmańska

Zawodowo zajmuje się projektowaniem oraz modelowaniem postaci do gier, animacji i filmów. Rysowała od najmłodszych lat poczynając od komiksów, następnie próbowała sił w malarstwie.Zawodowo grafiką 2d zajmuje sie od przeszło 11 lat natomiast 3d od około 6 lat. Po godzinach rzeźbi w glinie, modeluje w programach graficznych a także zgłębia zagadnienia fotogrametrii na potrzeby skanowania postaci. Pasjonuje się kinem grozy oraz kryminologią i kryminalistyką. Brała udział w tworzeniu takich gier jak „Dead Island Riptide” – Techlandu, „The Vanishing of Ethan Carter” – The Astronauts, a także stworzyła postać lying creature do fanowskiego filmu „Silent Hill: Anniversary” rezyserii Jay’a Nessa. Na liście klientów…

Gracjana Zielińska

Gracjana Zielińska jest ilustratorką, koncept artystką i grafikiem 2D. Od 2011 współtworzy małe indie studio MoaCube. W wolnych chwilach pracuje nad własnymi, mocno stylizowanymi projektami gry 2D i serią komiksów. Tworzy zarówno cyfrowo, jak i tradycyjnie, w zależności od potrzeb i humoru. Współpracowała m.in. z Ballistic Publishing, Corel, Artifex Mundi, FFG, Harper Design, Ilex Press i 2D Artist Magazine. Jak sama mówi, wciąż planuje zostać artystką kiedy dorośnie...

Katarzyna Zielińska

Katarzyna Zielińska urodziła się w roku 1990. Jest niezależną ilustratorką i artystką koncepcyjną. Już od najmłdoszych lat fascynowała się rysunkiem i fantastyką. Ukończyła studia architektoniczne, chociaż już w czasie pobytu na uczelni wiedziała, że swoją przyszłość chce związać z tworzeniem gier i ilustracją. W swojej pracy wykorzystuje zarówno oprogramowanie 2D, jak i 3D. Zdobyła na przykład pierwsze miejsce w konkursie ilustratorskim Grim Fandango organizowanym przez serwis GOG.com. Jedna z jej prac wykonanych dla niezależnej gry "Scamper" została opublikowana w magazynie CD-Action.

Strona korzysta z plików cookies w celach statystycznych zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij